تاریخ و زمان جدید قرعه کشی ایران خودرو و سایپا-راهبرد معاصر
ثبت نام خودرو

تاریخ و زمان جدید قرعه کشی ایران خودرو و سایپا

زمان جدید قرعه کشی ایران خودرو و سایپا در طرح پیش فروش محصولات خودرویی اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 02
کد خبر: ۴۴۴۹۲

به گزارش راهبرد معاصر، زمان جدید پیش فروش ایران خودرو و سایپا با تغییراتی نسبت به گذشته اعلام شد. بر این اساس روز چهاشنبه 14 خرداد پایان ثبت نام خودرو در طرح فروش فوق العاده محصولات است و پس از آن روز شنبه 17 خرداد زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شده است. تاریخ قرعه کشی خودروهای سایپا با یک روز فاصله یکشنبه 18 خرداد 99 با حضور نماینده دستگاه های نظارتی انجام می شود.

 

آخرین مهلت واریز مبلغ خودروها

پس از قرعه کشی افراد تنها 48 ساعت برای واریز وجه فرصت دارند. یعنی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو تا روز دو شنبه 19 خرداد و خریداران محصولات سایپا تا سه شنبه 20 خرداد فرصت دارند تمام مبلغ خودرو را به حساب های اعلام شده واریز کنند.

 

آخرین فرصت تحویل خودرو ایران خودرو و سایپا

پس از واریز و نهایی شدن ثبت نام خودرو شرکت های ایران خودرو و سایپا حداکثر سه ماه فرصت دارند تا به تعهداتشان عمل کنند و ماشین ها را تحویل دهند.


لذا آخرین مهلت تحویل خودروهای ثبت نامی در این نوبت 20 شهریور 99 است.

 

زمان جدید قرعه کشی ایران خودرو و سایپا

شرایط ثبت نام خودرو در طرح فروش فوق العاده

۱- با هر کدملی فقط امکان ثبت‌نام و خرید یک دستگاه خودرو از خودروسازان وجود دارد.

۲- مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از شرکت های خودروساز کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند.

۳- دارابودن گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی است.

۴- سن خریدار خودرو باید بالاتر از ۱۸سال باشد و کد ملی، شماره تلفن همراه، مشخصات حساب بانکی، همه باید متعلق به شخص ثبت‌نام‌کننده باشد.

۵- افراد نباید پلاک خودرو فعال و نصب شده داشته باشند.

۶- خریدار خودرو، به هیچ عنوان حق فروش وکالتی خودرو را ندارد و خودروی فروخته شده قابل صلح نیست.

۷- چنانچه در راستی‌آزمایی مراحل فروش، تکمیل وجه، تحویل خودرو و حتی در بازه زمانی پس از تحویل خودرو، مشخص شود که خریدار از ضوابط عدول کرده یا در فرآیند ثبت‌نام صداقت نداشته است، خودروی وی توقیف و مطابق با قانون با آن برخورد می‌شود.

۸- هر خودروی صفر کیلومتری که در فرآیند تحویل مشتری قرار می‌گیرد، حداکثر باید ظرف مدت سه‌ ماه و پس از تردد ۱۰۰۰کیلومتری، برای استفاده از گارانتی به نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش خودروسازان مراجعه کند.

۹- سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

 

در ابتدا شرط چک بانکی به نام شخص و جریمه دو ساله در صورت ناتوانی از پرداخت تمام هزینه ها برای ثبت نام کنندگان نیز  قرار داده شده بود که با نظر وزارت صمت حذف شد.

 

طبق برنامه ریزی انجام شده در اولین دوره فروش فوق العاده خودروسازان ۲۵ هزار دستگاه خودرو عرضه می شود که ۱۵ هزار دستگاه متعلق به ایران خودرو و ۱۰ هزار دستگاه نیز متعلق به سایپا است. قرار است تا پایان سال ۴ مرحله فروش فوق العاده دیگر نیز برگزار شود.

 

قرعه کشی آزمایشی  ایران خودرو

مراسم قرعه کشی آزمایشی فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور شناسایی و رفع مشکلات احتمالی با حضور نهادهای نظارتی در سالن همایش های ساپکو گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده